Stort liv.


Jag tog mig upp på ett skyhögt berg
Jag trodde livet skulle byta färg
Men svindeln skälvde genom ben och märg
Det är ett farligt liv

Olledragspel

Men solen går upp över kåk och gränd
Våren är ung och oanvänd
Sången ekar från himmelen sänd
Det är ett stort liv


nu har det varit jul. och det var fint. jag fick jätte fina steppskor. på torsdag ska jag till sthlm men idag var jag hos olle. han är en av dom bästa. han är guld. han är så in i helvete rock. puss. skjut åker på turne i morgon. kommer hem nästa år. ha. ingen vet vad det blir på nyår. tyvärr. det ordnar sig nog. nu är livet jävligt pepp. allt är jävligt pepp. det är så kul att leva ibland. olle är pepp. pepp så in i helvete.
all min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback