"den rosa marsipangrisen"

Nu ar jag i egypten och det ar varmt. och jag har brant mig.
dar av rubriken, jag ser namligen ut som en rosa marsipangris.

idag har vi vart ut pa roda havet (som for ovrigt inte ens ar rott!!!) och snorklat och det var SKIT HAFTIGT!!!
jag forsokte med alla mina krafter att klappa en fisk men jag tror inte det lyckades. jag fick namligen bara massa vatten i min snorkel och det smakade bajs, och salt.
Darimot skulle jag nog tro att jag har sparkat pa ett par fiskar av misstag och det ar ju lite synd..

Jag filmar typ hela tiden sa min semesterfilm kommer vara ca 47 h lang av ingen anledning alls..
HOHO. det ska sta alltsa, emn hoho inte som tomten men med o. nej o med tva prickar over..


Nu ska vi snart och ata pa en italjensk resturang nelly. (vilket kanns ganska dumt eftersom vi kanske ar i egypten tror jag.. jag kommer inte kunna skicka kort till alla jag vill.. men jag kommer skicka till 6 pers och det ar med bastu. jag ar ledsen linneorna men vi kan inte ara adresser..

( e l i n a  a r  m i n  v a n  o c h  d e t  a r  l i t e  s p e c i e l l t )


Foressten!! alla som vill hitta pa nagot kul pa fredag, skriv en komentar eller natt.  

Kommentarer
Postat av: won

Vivill kanske hitta på nåt på fredag. om vi inte ska till sthlm. ^^, Det gör inget. Vi har ju aldrig berättat våra adresser. :) Vi ses . ;) Puss hälsa mumien


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback