folkdans - det gemensamma intresset

JAHA. igår var jag på 1-års kalas för Harry (inte potter dock..) han var lika söt som man kunnat vänta sig eftersom han var släkt med nelly + lite till.  

Efter det hade ju jag lite kontakter hos Malin och hade därför fått fribiljetter till folkmusikfesten i konserthuset. Så Jag, Elvis och Nelly-no-belly satte oss på bussen in mot gävle..
Väl på konsert huset var det först några söta barn sen VoxBeata sen några barn och lite folkdans, och lite folkdans och sen såg vi folkdans. sen var det en grupp som hette Hotdog-dancers som gjorde en askungendans som vi inte fattade och under skynket var bara en klänning, jag såg INGEN hotdog (besvikelse).

Eftersom det inte var något mer intressant (förutom folkdans) åkte vi hem igen. Elvira till sig och nelly och jag till mig. Men historien slutar inte där. Nelly och jag kännde ett sånt sug för CHIPS så vi drog till statoil.

På vägen passade vi på att vänga in till malin (i 5 sek. obokstavligen.) eftersom hon var illa tvungen att ha tid med oss. och det hade hon. Vi diskuterade ju då självklart Folkdans ett gemensamt intresse för oss alla. men sen tyckte vi att det passade sig med chips så vi stack igen. hejdåmalin. hon var redan på väg in igen med sitt vin såklart..

VILKEN KVÄLL.




          
Malin.                       Elvira.                Nelly&Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback