skoldansen!

Aldrig förr har så många haft så roligt så länge. tror jag i alla fall..

Skoldansen var alltså idag. Den här med styrdans (Vals, bugg och foxtrot) alltså.
Det var kanske SÅÅÅÅÅÅÅ kul!
Jag måste på något vis nästla mig in nästa år! woohoo!

Jag vad kanske inte en ALLT för populär danspartner eftersom INGEN ville dansa med mig på tävlingen.
Borde bjudit upp Erik. hahhhahah. jag vet inte ens om han stavas så..
Men jag dansade i alla fall med; Emil, Anna, Caroline, Fredrik, Kristian, Elias, Elina och Lustig.

Det var så kuuuuul!!! xbnsasfvbhwasevfhwel!!!!!!!!! iiiih! det var så kuuuul!
jag är på nästa år, på något vis. mohahhahah! :D

elina och jag ska på lars winnerbäck i sommar. bokas just. pappa fixar resten i morgon.

I morgon börjar jag 12:20. aaaaaaaah (sträcka på sig ljud)

GODNATT

Kommentarer
Postat av: li

Det var helt sjukt kul!!!!! :D:D:D:D:D:D

Postat av: e

det var super. och du. VI SKA PÅ LAAAAAARS!!!!! jag älskar mitt liv och dig så mycket. (nu ska jag också blogga)

2006-04-27 @ 22:50:38
Postat av: Anonym

så NU har ni bokat ;) gratulerar.

2006-04-29 @ 20:31:28
Postat av: Louise

Nelly. jag tycker inte du ska vara en sån snobb!! :D

2006-04-29 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback