time1this låv

      
elinamalinelvira   danspådanscentrum   louisenellytrubadur 

jes. påsklåv. sketigt skönt faktist.

vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår


Jag började lovet med en helg i huset utan hemligheter. det var som vanligt en fröjd. Ja menar; vad kan annars en helg med Kågströms BLI?

Idag var jag, nelly och linn till stora staden och var vårig och träffade Eva, Helena och Sebbe sen var jag hem och sen kom Nelly och vi var trubadurer som aldrig förr. Det gick ju lite som det gick det där.
En hel del engelska senare var vi riktiga vänner som alltid. -Sorry, i didn't catch that?

I morgon ska jag till valbo med Elvira och linn och (typ) linnea (??) och sen hem och till dansen två timmar för tidigt och DANSA LOSS!!!!!!!! jag längtar så mycket! Sen ska jag hem och se på någon film med Helena och Sebbe och eva och linn.

IDAG FICK JAG BREV FRÅN MUSIKAL I SANDVIKEN VILKET KANSKE BETYDER ATT DET BLIR EN LINJE I SANDVIKEN AGAINST ALL ODDS. JEEES!!!!!!

vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår vår


DAGENS:

LÅT: Den där som Nelly sjöng för mig..
KLÄDSEL: Svarta stup och vit t-shirt , svart tjockis.
DUSCH: åäe.. jag har väl nämnt att jag är äcklig?
FRISYR: borstat!!! :D:D
HÄNDELSE: Elvira och Marika på mc!!
PLANER: var att åka på stan
VILL HA: en god natts sömn
SAKNAD: elina maria ahlander kanske.. (TOKMYCKET)
DROG: halsbandsgodis!!
DUMMASTE: mamma som sa: städa annars krossar jag gitarren! MOG7!!
FINASTE: elvira och nelly är finast
KÖP: usch ja
GODIS: se föregående svar
HUMÖR: peppad. glaaad. glaaaaaaad!!
SJUKA: snorig jag.
KOMPLIMANG: nä eller jo, indirekt kanske; hur fan kan dina jeans va sådär svarta??
KÄRLEK: nelly är min vän
LYCKA: VÅR OCH MUSIKALBREVET!!!!
AVSLUTANDE: vi kanske ska ta och packa ihop då..



Kommentarer
Postat av: li

jag ska med till valbo. ;D;D;D;D;D;D ses sen. mhaha.

Postat av: Nellt

du är min vän med. Jätte-minvän. Men nu fick jag ett utbrott för jag glömde skriva om våran fina kväll i min blogg.. kanske ska klämma in det i smyg.

2006-04-12 @ 23:23:21
Postat av: Nellt

förresten så har jag aldrig sett en fulare bild på mig.

2006-04-13 @ 11:28:09
Postat av: lois

Va? Det har jag.. så många gånger. dom där på din dubbelhaka till exempel..

2006-04-13 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback