jag är så förtjust i dig du kommer aldrig förstå, men du vet vem du är!

Jag läste nån tjejs (eller om det var min mormors kusins barns nya tjejs barn från ett tidigare förhållandes (och ja, allt det här är sant)) blogg på lunarstorm nyss och hon hade skrivit typ; men jag älskar det mest du vet vem du är!!! <33<3<33<3< Och sen hade hennes kompisar typ komenterat; Jag vet också! Och; Jah meeed!
Liksom, JAHA. Men skriv namnet eller inget! Killen (öhmn?) kanske inte alls vet vem han är! Du kanske har 50 grabbar på G!  HUVVE. Men sure, det kanske är jävligt mystiskt och lite sådär speciellt att skriva så. Jag ska också göra det. åååh, du vet vem du är!!! eller, gör du? Antagligen inte!


Kommentarer
Postat av: roony

hahhahahaha. så ska jag också börja göra. Även fast jag inte ens vet vem det är. XD

Postat av: Linn ^^

Vem är det? Kamilla eller Katrine?

2006-08-29 @ 22:39:33
URL: http://liinn.blogg.se
Postat av: Louise

den äldsta..

2006-08-30 @ 20:25:24
Postat av: Linn ^^

Kamilla! :D

2006-08-30 @ 22:14:25
URL: http://liinn.blogg.se
Postat av: louise

jes jes whatever

2006-08-31 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback