sticks and stones may brake my bones, are they really hurt?

jag och linnea är ganska roliga. hihihihi. 
 

 linneea   |   johnny depp. ^^ säger:
hur mår duuuu?

louise. säger:
haha jag mår bra. men du?

 linneea   |   johnny depp. ^^ säger:
undrar du hur jag mår eller menar du: Men du, skulle vi köpa en häst på torsdag?

louise. säger:

ja, först undrade jag hur du mådde men nu blev jag nyfiken, ska vi köpa en häst på torsdag???


jag börjar förstå att elvira ska flytta nu men det går inte in liksom..
lilla elvira, vi som lekte med barbie aldeles för länge och vi som lånade massa, hm, lärorika böcker
på biblioteket och låg i din garderob och läste, och vi som gick på premiären av andra harry potter filmen i våra skoluniformer och med ätpin.. nej jag menar, trollspön.. Och vi sjöng för folk på stan för pengar till våran harry potter-kassa. Och det var ju vi som gick på halloween och busade.
Och rätta mig om jag har fel men det var väl du och jag som skulle flytta ihop och ha äppel-diskmedel? var det inte vi elvira.. och det var vi som hade sån fruktansvärt rolig humor, kissa osv
och mest av allt! Det var dig jag inte kännde när vi åkte hem från din pappa på bussen för att du skrattade så otroligt åt den där chokladbollen. Och det är du som säger choklad sådär som ingen annan gör, schhhoklad liksom.. Det var vi som var i tidningen om dansen, när du städade hela ditt rum för att tidningen skulle komma men vi var bara nere i vardagsrummet. Det var du. Och jag tror att det var vi som skulle vara bästa kompisar för alltid.. 
varför gör du såhär mot mig?
jag vet att det inte är ditt fel och jag vet att du på ett sätt inte vill flytta men jag vet också att du måste. Men det jag vet mest är att jag kommer sakna dig, så otroligt mycket att jag inte kan beskriva det. Du är ju Doris. Vad blir "bitches" utan doris? utan dumma, anorexia doris? billy, silly, dilly och.. nej jusste.. det var inget mer.. Jag kommer sakna dig Elvria. Jag kommer sakna dig otroligt mycket och det kommer bli jätte jobbigt. men jag vill att du ska veta en sak. 
Jag älskar dig, av hela mitt hjärta. 



elvloi



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. skitroliga. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback