your face don'l look like before, it's really not like yours anymore

  1. Gillar du din mamma? Det skulle man kunna säga, ja..
  2. Hur är din relation till dina syskon? Den är bra, jag menar, jag slåss med plutten ibland, men inte särskillt ofta.
  3. Vilken har varit din allvarligaste åkomma? Jag är inte allvarlig, eller det händer inget allvarligt med mig eller äsch. jag har alltid och kommer alltid vara kärnfrisk.
  4. Uppfyller din pappa de manliga idealen? Ja. och några av dom kvinnliga också. hih
  5. Tycker du om att laga mat? Ja, men jag gillar mer att baka
  6. Vad anser du om giftemål? Tror man att det kan hålla förevigt, go for it!
  7. Var dricker du billig öl? På krogen nere på hörnet, har flörtat med killen som jobbar där = billigt. :)
  8. Vilket ämne är viktigast i skolan? Språk. Kunna förstå människor från andra länder, och sitt eget.
  9. Två snälla personer? Min pappa och min mamma
  10. Två bästa klädesplaggen? Jc linnen och trikå-byxor

  1. Två sämsta egenskaperna hos dig? näsvis (hihi) och käftig
  2. Favoritland? England.. ahh.. :)
  3. Favoritväder? soligt, men inte för varmt! bara i vattnet.. (asså! det här vattnet är bara fööör varmt - varmt )
  4. Vilka hårfärger har du haft? Ja jag föddes blond och, så var det med det..
  5. Om du fick en gratis plastkirurgi? Skulle jag nog säga, tack..

  1. Vilket är ditt mans och kvinnoideal? Åh jag vet inte riktigt..
  2. Det sägs att man blir äldre och visare. Vad har du lärt dig sen i fjol? Du skall icke kalla din lillebror för kortis och slå honom, en dag blir han längre och starkare än dig.
  3. Ska lätta droger, som grös legaliseras? grÖs, är ju en otroligt lätt drog som jag aldrig hört om, så, vafasen, visst legalisera skiten!
  4. Är du kär just nu? Nej, och det är inte ens kul..
  5. Hur många seriösa förhållanden har du haft? jag ska ränka på svansen, oh, noll.


Kommentarer
Postat av: Johan

wahaha... ganska smart där att ragga på en kille ha.. haha finns problem bara ^^ ni har ingen krog nere på hörnet juh xD höhöh :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback