JAG HADE EN GÅNG EN BÅT

Idag är det dagen före julafton, och det vet ju alla.
Jag har bakat pepparkakor och klätt granen.
Några roliga händelser var till exempel:

+ Pappa dansar runt gnällandes över att det inte går som han vill med att klä granen
+ Plutten konstaterar vid gran-klädseln: Louise, du känns som en brorsa för mig!
+ Mamma ser ledsamt på granen och säger.. " det är lite, lite kulor här".
fotnot: vi hade ca 100 kulor i granen, mamma hatar kulor. :D

Annars har det inte hänt så mycket idag. ska snart göra mitt pepparkakshus tänkte jag.
Det vill säga:
* Glatt skutta ner till köket
* Peppat öppna förpackningen
* Sura över att ha sönder till exempel ett tak
* Försöka laga
* Sura över att det inte går
* Konstatera att huset blir snett och att taket sitter som vägg.
* Försöka smycka
* Sura och argt gå där ifrån
* upprepa ovanstående lista nästa jul.

Kan bli jätte roligt!! :):)
puss <3

Ps. SKOLMORFAR ÄR BÄST!!! Ska vi fika på lovet???! <3


Kommentarer
Postat av: Johaan!

haha hata pepparkakshus XD haha, dom är bara till för att jävlas xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback