JAG TÄNKER ALLTID ALLTID ALLTID VARA ENSAM NU NÄR JAG INTE FÅR DIG.

Spännande, om inte självutvecklande dag.
Började med att jag vaknade halv elva att något jag trode var alarmet,
men det var det ju inte. utan linnea som ringde.
Jag hade sovit över, började faktist tjugo över 8 egentligen.

Själv chansar jag på att klockan inte ringt, men men..
Kom i alla fall till skolan, hade lite Nk men kilade iväg på sång
där stog jag och svajade under uppvärmningen tills jag TYDLIGEN
blev grå i ansiktet. då satte jag mig ner. Blev nämligen lite jobbigt där ett tag.

Hade i alla fall lektion och lite mer sång sedan. Mådde bättre.
Sen gjorde jag prov, det gick lite nja.. Sen ännu mer sång
och det gick faktist bra!

Sen stannade jag i skolan och pratade med Timo och Frida.
Sen var det cykla hem och nu ska jag snart duscha och köpa GLASS!! <3<3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

let's go to the clocktower, you and I.

2006-12-18 @ 20:43:53
Postat av: Johaan

God Jul!!!

Postat av: Johaan

God Jul!!!

2006-12-18 @ 22:42:21
URL: http://j0nasson.blogg.se
Postat av: Johaan

God Jul!

2006-12-19 @ 14:40:23
URL: http://j0nasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback