En helg till..

Dom går seriöst mycket fortare än vad de någonsin EVER jort. (nej inte gj)

Den här helgen har varit kul. Nämnvärt.
Fredgen saikmatchen blabla jaja.
Lördagen:
BAD-DAG!

JES! kanske var något av det roligaste hittils. Efteråt lyssnades det på Gospel (grymt bra)
och jaja nått mer och SEN. SKJUT -givna list ettor efter hits med låtar som:
. Ångest
. Var det kärlek
. Time
. Reality
och den givna:
När (tappar jag det här).

OJOJOJ. vilket röj det var i kyrkbänkarna (och på) Y.M.C.A (eller olles verision W.N.C.E -typ)
Tröjorna var på plats (Isa - som jag älskar skitmycket!!! och louise), givna Fans på tyvärr andra raden (- vaddå "vi ska filma"? VAR DET 13 PERS SOM SKULLE FILMA ELLER? ) sen var det bara Rock.


SKJUT
När tappar jag det här som är lite för bra jag sa lär mig att fly från allt som inte var

Idag. söndag 12.2.06
Pluggpluggplugg Franska och So
sen äntligen som strålar från solen på en klarblå vårhimmel
störtade elina och olle till min undsättning!
Som gudar i små egna världar med bröstet fyllt av lust.
Mycket trevligt.

Elina, jag har alltid haft en sån där "förkärlek" till henne.
jo, hon har alltid vart snäppet högre än alla andra och hon
kommer för alltid vara den vackraste människan jag känner
jag kan liksom inte se henne som mindre vacker än någon
annan. out and in -side. och hon älskar mig.
och jag älskar henne. och det är bara jätte skitfint.

Olle, han jobbar på bra upp mot en första plats. Han är
verkligen jätte underbar. För han är ju så enormt där hela tiden.
Lugnt. Han är också sådär vacker - På insidan för han
kan prata och - På utsidan för han kan kramas. Och han är
speciell i luften. Och han är söt. Och han är min vän.
och det är underbart vackert.

VI tack.




Var det kärlek du sökte så hade du kunnat fråga mig, var det liv du behövde så fanns jag där för dig
men det var ingenting du ville ha. Var det vackra ord och trygghet du ville ha så fanns, det ingen bättre i hela värlen på det än just jag, men det var ingenting du ville få
så du vände om för att gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback