a great time, vacation

Nu är det lov och gud vad det är fruktansvärt jobbigt med sommarlov. Jag har vart jätte trött de senaste 3 dagarna. Men då har jag ju också hunnit med drömfesten två dagar, grillfest och stadsparken samma dags som avslutningen.

Det är skönt med lov dock.. Nu håller jag på att fixa en massa inför Brighton också (en vecka kvar nu!!) handlar massa saker och skriver packlistor, läster böcker och ef-papper. Har fått en värdfamilj nu också!
Vi bor på Whitehawk way. Kommer bli så häftigt! Brighton är ju ganska stort faktist..
Vi bor en bit utanför stan vad jag förstog.. Here's our school in Brighton i think.

Mycket som inhandlas innan resan , ska köpa lite toppar (lisa striped tanktop) från gina, funderar på ett par shorts från H&M, ska även köpa ett par sandaler och en klänning från asos som jag inte kommer hinna få..  Måste också köpa någon present till värdfamiljen, en är säkrad men jag måste ha något mer, ingen sån här det är iaf säkert.. usch!

Ikväll är det bio, brokeback mountain med Mamma, Linn, Linnea och kanske hennes föräldrar..
Det blir nått. Sen på midsommar blir det Gräsharen med Tha Family! VILKEN MIDSOMMAR!

BRIGHTON IN SEVEN DAYS MY FOLKS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så hett med ett dansande par där

2006-06-21 @ 19:36:02
Postat av: li

I'm gonna miss u fattymuch..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback