en dag..

I morse var det helt plötsligt två dagar kvar på björlsätrkaskolan och det var mystiskt.
Vi städade i klassrummet och sen var vi ner till söderskolan och kollade på spex och åt avslutningsmiddag. De hade bara spexat om mig, Anna och Ines frå våran klass, men wtf.

Efter spexet åkte massa hem, utom vi roliga i klassen (Jag, Anna, Ines, Selhadin, Emil, Ellner, Marcus, Dina och Frida) vi gick raskt upp till björksätraskolan och började dela upp chokladen vi hade kvar sedan ett disco för ett tag sedan. mohahahah. efter det påbörjades det otroliga vattenkriget där vissa av oss(?) blev otroligt blöta! Medan de andra, Frida och Selhadin lekte torra.

Selhadin ordnade dock så att Frida inte var så fruktansvärt torr mer, och så småning om tog vi hand om Selhadin också. HAHA. Det var otroligt roligt. :D

I morgon är det avslutning och då blir det lite av varje uppe på gården. Kyrkan är bara skit.
soundcheck tjugi över tio i morgon. gäsp. Betyg och allt, eller och allt? vad är det mer liksom?
tal av peter och karin, skåla lite, sjunga lite, spela lite, rappa lite (höhö) och sen kramas och antagligen kommer några böla lite. jag kommer försöka att inte vara en av några.

Får vi väl se hur jag ska stajla mig i morgon för att ta ett värdigt hejdå. höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback