right here, roght now, in bright bright brighton

Ja, nu ar jag har i Brighton. Antligen..
Det har vart bade roligt och jobbigt, forsta dagen var ganska jobbig faktist..
Lite strul med familjen och hela staden men nu har allt blivit mycket battre.

Har blivit indelade i klasser, internationella och av ca 10 klasser kom jag och
Maja i samma! Otroligt! Vi har bra larare, Chloe and Rick. Rick ar ASCOOL!
Vi har nya internationella ledare ocksa, en skiiiitsnygg som heter aleks och en tjej som ar norsk som heter Kine eller natt.. Men vara Svenska ledare ar bast av alla iaf, Micke och Caroline. Skit bra!!

Nu sitter jag pa ett internet cafe i brighton vid churchill square med Maja, Sabina och Martina.

Vi bor med Sabina, en stockholmare och sager riktiga stockholms III:n, sen bor vi med en finsk tjej som heter Tiina och tva fransysskor; Marion och Camille..Och vi har traffat MASSOR av nytt folk, Ellinor, Martina, Malin, Betina, Kristian och Kristoffer, Johanna och maaaassa fler.
Sa allt ar bra nu. Men det var lite korigt i borjan..

Churchill square ar centrum och det ar grymt manga affarer dar. The Disney store, Debenhams, H&M!!!!!, starbucks  loads and loads av skoaffarer!! Jag saknar Linn lite nar jag gar i dom.. hihi. Men men..
Jag har vart pa primark hahah, cheep-store men bra! Hittade
Jessica simpsons kopior billigt!!! men inte i min storlek. :(:( kostade liksom 15 £ tror jag! Sen var det ju tra istaller for kork-sula men wtf.. :S
VILL HA.

Borjar skolan 9 i morgon och sen pa lordag ar det LONDON pa sightseing! ska bli 19 c!! :S  :D
Sen nasta lordag blir det shopping trip! gonna be great!

Nu ska jag lasa lite andras bloggar. ha det bra hemma.
miss u all. elina, jag tanker pa dig hela tiden..   BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NOOOOOOOOOOO!!!! Dom skorna MÅSTE finnas i din storlek! M-Å-S-T-E-!-!-!-!-! (För då finns dom i min, höhöhö.. ;) Buy me shoes! Jag har beställt mina från asos btw. :D )

2006-06-30 @ 01:40:21
Postat av: Nel

åå, va bra att ni har det bra:D ni är bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback