sextisjutti

Hoppsan, igår efter föreställningen (som förövrigt gick ganska bra) halkade jag iväg till 60/70 med olle och elvira (trodde jag, men mötte där även; ) Nelly, Isabelle, Marika, Jenny och massa annat folk.
Det är otroligt underhållande att se hur många som gråter bara sådär helt plötsligt. Och trappen är kul, att kolla hur många som inte ramlar!

Zhat was yesta'day, zhis night; spenderade jag med systrarna Harrysson, Linnea och Malin, och Maja :) Vi hyrde film; I hennes skor. Den var helt okej att fördriva en kväll med. Vi är en sjukgrupp, det vi gjorde mest var ; ahw:ade åt pensionärer och en skitsöt hund. Vi ska ha te-bjudning snart, höhö.

I morgon är det Valbo som gäller, måste ha avslutningskläder och min personal-shopper Rachel Zoe (Liea) ska hjälpa mig att hålla stilen. Sen kommer mamma och betalar ^^D

Måndag: Maja?
Tisdag: Nationaldagsfirande i Stadsparken. You'll be there!
Ons-tors: Sthlm skolresa. 

Zhat's it folks!


Kommentarer
Postat av: li

HAHA, ja imorgon blir det kul. :D:D

Postat av: rach

:D

2006-06-04 @ 01:32:16
URL: http://liea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback