discooooooooooo

Jag borde blogga för jag är skitdålig på det , men jag vet inget att blogga om.. Så jag bloggar om helgen.

Igår hade vi Disco för 3:or och 4:or med klassen för att tjäna lite pengar till Klassresan (ja vi är fattiga).
Jag har i nutid börjat fundera på om jag hade sådär övermycket energi som barn,
det skulle ju nämligen förklara varför alla andra barn har det och varför jag inte har det nu.

Hur som helst så blev det ju en hel del dans, någon skulle rida på ryggen någonstans (HALLÅ? GICK DOM INTE I TREAN - FYRAN??), vi skulle spela den där låten - nej för fan inte den (åter igen, TREAN - FYRAN?), ta den förra. När ska vi leka dans-stopp? Ah det är den där leken när man ska stå still va?(JES!!!) Dans-stopp lektes 2 ggr och även Limbo var poppis, jag höll mig TOTALT utanför limbon men Selhadin vann. hahahha

Det var ju någon tryckare som spelades också. Mjah, jag dansade med mig medans barnen tydligen var värsta paren redan som pussades och allt ( TREAN - FYRAN???). En tjej gjorde en klassiker när hon frågade mig:

hon : Har du ingen pojkvän?
jag : (HAHA) Nej, tyvärr inte..
hon : Men det är väl bara att ta någon?
hon : Jag kan fråga chans på någon åt dig om du vill!
jag : Tack, men jag tror jag klarar mig faktist..

ahw. . Jag kan avslöja att den enda rätta och bästa, mest givna danspartnen resten av tryckarna var..
Sopkvasten från köket..


Sen vet jag inte vad det blir av helgen. Ingenting tror jag om jag ska vara ärlig. 
TRÅKIGT.

Kyckling

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vafan Louise, fattar du inte vilken chans du missade där? En grabb från 3-4!! hallå!!! omg. suck
elegin.blogg.se

2006-03-16 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback