Lite sådär upptaget..

jag hoppas att alla inser att om det inte vore för Linnea skulle jag aldrig blogga.
jag gör det iof lite för Claes också..

Idag var jag i skolan och sen till kanalkyrkan för att ha dans med mina barn. Det gick ganska bra men
dom var lite spralliga och det gick inte riktigt att få till det där steget för Frida så då blev det lek av nästan hela lektionen. Lite bråk också men då kommer ju såklart stora stränga Louise med en bestraffning:
-Tio armhävningar tjejer!!
Dom gjorde max en halv. men dom är ju ganska söta satt..

I morgon är det teater och i helgen blir det Valbo och mer än så vet jag inte..
Jo! jag ska på en danskurs tror jag.. men,
Allt känns lite sådär upptaget just nu..


i'll just
så jag saknar dig lite

Nu ska jag sova. (Åh! föressten! Jag kan så inte spela gitarr, åh! föressten, jag köpte en Tandställning (munspelshållare) för 165:- sen upptäckte jag att jag inte kan göra två saker samtidigt så det var ett dåligt köp.. )


Jag vill hem till Elias och Claes och Ingrid för jag älskar att vara där.
Med dom. Dom är skitbra.
Jag vill gärna hem till Isabelle och Alf och Birgitta också..
Där älskar jag också att vara, jag älskar dom!

och så vill jag gärna ses

jag och isa gör en snygg hemsida förövrigt. mer info kommer sen när den är uppdaterad lite! :)

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: li

well, I'll push you until you'll blog on your own. :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback