La Suéde, deux, trois, huit, dix ?

Hepp. Det höll inte i år heller, surt. Ganska skönt dock att få veta att inte hela Schlagern och därmed ESC är en stor tävling som anspelar på sex och sexighet. Om man nu inte tänder på otroligt extrema varelser;
Grattis Finland, föressten. Carola var faktist bäst i esc tycker jag. Helt opartiskt. Jag gillar henne när hon sjunger. Carola , douze point (eller?)..

Schlagerpartyt var lyckat - i år igen. Synd bara på mina panikartade ångest utbrott innan jag bestämde kläder. i'm really sorry; linn, jag vill inte mörda dig med potatiskskalaren (igentligen vill jag ha något vassare), pappa, VM är skitviktigt, förlåt. Buzz, duvet jag borde inte ha tillgång till msn under klädångest. 

Nu är jag ganska trött och tänkte ta och lägga mig. I morgon är det teaterrep hela dagen. 13:00 ->
Var förövrigt på ett info-möte om en Schlager revy och bakade bullar, och handlade idag. Allt gick bra.
Men OH MY GOD! Vi köpte maränger och jag glömde dom i skåpet. Åh vad gott i morgon. :)

Nu är det godnatt.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Majs

din fuskis..hihi

2006-05-21 @ 01:04:28
Postat av: Nellt

HEJJA ORCHER

2006-05-21 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback