You're talking in my sleep!

Um, jag ska försöka blogga oftare men, ja, det är så svårt att komma på något att blogga om satt, det känns onödigt, det är ju inget intressant att läsa i alla fall..
Nåväl; igår var det min och Isas lilla halloween-grej hemma hos henne, ganska lyckat. eller det var kul men lite uppdelat, så att säga.

  • Elvira har även varit här på lovet och det var kul!
  • Film-maraton på tonår i fredags, även det kul!
  • I Torsdags spelade vi spökhistorier på biblioteket,
    det var jätte lyckat!!
  • Har annars haft dansträningar och lite sånt i veckan.
Je suis fatigue mais je ne peux pas dormir, pourqui?
(Je suis desolé mais il est )Tu.



DAGENS LÅT:  min som jag började på ;p
DAGENS KLÄDSEL: pjamasen, nej nu ska jag klä på mig w8. svarta jeans, orange tröja +kutf-tröjan.
DAGENS DUSCH: Aldeles nyss.
DAGENS FRISYR: Nä..
DAGENS HÄNDELSE: Jag har läst "A Christmas Carol", typ.
DAGENS PLANER: Inget, se lite på OC kanske..
DAGENS VILL HA: Det är mycket.
DAGENS DROG: vad som helst i princip. ge mig
DAGENS SAKNAD: Se föregående svar
DAGENS DUMMASTE: min torra hy..
DAGENS FINASTE: Den här låter jag lyssnar på nu; Elin Sigvardsson - Porcelain
DAGENS KÖP: inget än..
DAGENS GODIS: lite från igår vid bokläsningen.
DAGENS HUMÖR: Trött och lite sådär när man läser en bok så står det ; "Med längtan i blicken".
DAGENS SJUKA: illa mående!!
DAGENS KOMPLIMANG: nä.
DAGENS KÄRLEK: saknas ännu
DAGENS LYCKA: att den här låten är så bra!
DAGENS AVSLUTANDE: nej..


Kommentarer
Postat av: johaan

yey du bloggar. å de spelar absolut ingen roll om mkan inte har nått att säga. Det är lika kul ändå :P ^^

Postat av: Elle Man

Varför alla listor? :P

2006-11-05 @ 21:43:33
URL: http://elleman.blogg.se
Postat av: nea

hey louise! du är fett mycket duktigare än jag på att blogga, så det spelar ingen roll om du skippar några dagar.. jag glömmer alltid!
hoppas allt e bra annars..

2006-11-06 @ 23:15:32
URL: http://ejabop.webblogg.se
Postat av: Snoup-Group

Nu har jag läst din blogg, nööjd? :D Grymmaste bloggen i staaaaaan :D

2006-12-04 @ 10:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback