agavägen 28a

Jaha, läste i tidningen idag att en tjej på 17 år blitt våldtagen i tunneln vid centralstationen i gävle. shiet..
Där går nämligen jag och malin varje måndag vid halv tio - tio.
Och idag är det måndag och därför ska jag ha
Stepp ikväll.
Ninna är sjuk så jag tog hand om henne när jag kom hem från skolan, men nu är jag hos Patrik.

Har även köpt sådär jätte fula skor idag. Fejk-foppa-tofflan.
Fast jag har köpt Svarta.

Jaha, och nu lyssnar jag på konstig musik, men den är ganska bra. haha.
Nåväl.

jag var kanske tvungen att sno den här av liea.. höhö
DAGENS LÅT:  kenneths nya
DAGENS KLÄDSEL: Svarta cheap monday, thafamily tröjan, randigt linne, vitt ribbat.
DAGENS DUSCH: nä. eller nästan, i morse.
DAGENS FRISYR: Lockigt. iih!! :):):)
DAGENS HÄNDELSE: Mentor Tiden. hahahhahahaha
DAGENS PLANER: Patrik och Steppa. tjohej
DAGENS VILL HA: SÅ MYCKET. DOM, dom, och dom.. Till exempel.
DAGENS SAKNAD: Tamburin!!
DAGENS DROG: kokain
DAGENS DUMMASTE: Den inte allt för smarta Micke. Carola, vacker. Ah tjena!
DAGENS FINASTE: Ego som jag är.. men mitt hår. hahahahha :):):):):):)
DAGENS KÖP: Skor + glass till Linn!! Och jag köpte ju ut åt micke också..
DAGENS GODIS: Sånna där i skolan.. duvet..
DAGENS HUMÖR: Glad! :D
DAGENS SJUKA: Hals-ont.. :( Och Ninn
DAGENS KOMPLIMANG: Micke: Du sjöng mycket bättre än jag trodde! Värsta fint ju. Jag trodde inte du var så bra.
DAGENS KÄRLEK: den som är nu, såklart.
DAGENS SORG: Liea den jäkeln var ju sjuk..
DAGENS LYCKA: Kristin när hon upptäckte att hon fick gå hem. hahahah
DAGENS AVSLUTANDE: Over 'n out.

Kommentarer
Postat av: roony

yeey, blogg igen. :'D Du kör stenhårt på länkar du. ^^,

Postat av: Li

DOM SISTA SKORNA VILL JAG OCKSÅ HAAA!!!! Jag har kollat på dom förut!

2006-10-02 @ 22:06:24
URL: http://liinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback