Arguing with you is no good, you'll be nobody's fool but you'd almost speak.

Jädrans vad det händer grejer.
 Jag har typ lyckats DÖDA mitt knä med hjälp av en Cykel och en trottoar..

Jag cyklar hem , ställer klockan på mobilen så jag ska vakna i tid va.
En promilles (höhö) sekund innan "the bomb" så kollar jag upp, ser en trottoarkant flyyyyyyyyger och landar på en sten, och missförstå mig inte, det här var ingen liten sten, utan en bumling, tappar luften, vacklar runt, dör, återuppstår, går hem och har nu också dödat mitt knä (har ännu inte återuppståt).

HAr även varit på tjejdag, hamnat i tidningen. höhö. och så har patrik sagt en del roliga saker..
1.
louise: jag vill läsa den där texten du skrev..?
patrik: ja den finns i bloggen på lunarstorm, för baran vänner...  .. . SYND!

2.
louise: har du tub-sockor på dig?
patrik: VA? det finns strö-socker och bit-socker!!

hahahha.

Kommentarer
Postat av: roony

Your knee: may it rest in peace or återuppstå.
Tub-sockor: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback