Asfaltsstad föder maskrosbarn, vi blir starka när, det tar imot.

Ja, man faller ju för grupptrycket, tyvärr..

Din ålder: 15, snart sexton.. eller ah, typ.
Födelsedag: Julafton
Syskon: Linn och Plutten
Hårfärg: ganska sådär blondt.
Ögonfärg: ljus-blå, skulle jag säga, som mellan Malin och Sandra :D
Vad shoppar du helst: kläder och cd-skivor och, ja tyvärr, smink..
Har du några tatueringar eller piercings? nepp.
Hur många skor har du?
Jag har väl, um, en sju, åtta par, skulle jag tro.
Hur många par byxor har du? INTE många, 2 par som jag använder.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? NOOOOOOOOOOOO
Färg: svart, vitt, rött, grönt, brunt, osv.
Mat: KORV MED BRÖD!!!!!!!! <3<3<3
Sport:
Dans, för innebandy är inte min grej.
Ord: OKEJ?
Hoppat bungyjump? inte än.. ;)
Brutit mot lagen? Nja, knappt, eller jo, inget lyse, och skjutsa mm.
Fått dig själv att kräkas? nej det tror jag inte.
Tar du droger? ja, regelbundet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback