us

 us

yes, us.



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"with all this romantic atmosphere, disaster's in the"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Gardin och fönster
3. Vad var det senaste du såg på TV?

45 minuter - Hollywood Glam-Prostituerade
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

22:53 (attans, den var 22:49)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Nån Anna, ternheim(?) låt jocke skickade..
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Nyss,  eller ja, när jag cyklade hem från teatern
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

bloggar, mest min. ;)
8. Vad har du på dig?

Pjamasbyxor, thafamilytröjan + kamratstödjartröjan.. du? ;;)
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?

nä. jag gör typ aldrig det..
10. När skrattade du senast?

När jag sa; NU GÅR JAG I DUSHEN, HALLÅ?
och plutten replied; Öh, ja ha så kul?
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Mina fina tavlor, och hyllor och ett sminkbord!
12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja, bara ikväll såg jag elina utklädd till transa, och tidigare idag såg hon blåslagen ut (ingen fara, hon hade precis varit afrikan.. ) ?
13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Utmaning? (läses med ett stänk av dalmål)
14. Vilken var den senaste film du såg?
"Over the hedge" :D

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa saker, till exempel; Den där klänningen tvillingen Strand hade på sig idag,
och den här, och den, och den .. OCH DOM, och den, ahhaha. och dom. Och förutom det, en Gitarr och massa saker till mina vänner!!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Fetsmink går inte bort från min hy..
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla skulle få vara riktigt lyckliga nån gång (Oj vad "word peace"), speciellt jag.
18. Tycker du om att dansa?
um, ja det gör jag verkligen.
19. George Bush?
han är sööt. men han kunde nog använda lite mer mascara!!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke; Keenan, Elias och massa andra namn! 
Flicka; Lily, Lucy, Emeline och massa andra! ;D
22. Skulle du nånsin tänka dig att bo utomlands?
JA,  mest hela tiden faktist..
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nä fan, inte du igen?!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen chips utan dip, ingen kubb utan knubb, ingen stjärnöga utan lollobello, INGEN ELINA UTAN LOUSIE.

Postat av: johaan

coolish grymm bild!

2006-10-24 @ 18:39:42
URL: http://j0nasson.blogg.se
Postat av: Limpan

Jag vill så gärna bo i ett annat land. Ska vi flytta?

2006-10-24 @ 23:49:29
URL: http://liinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback