but you'll stay out, yeah you'll stay, sunday night and you'll stay out..

Jiha. hemma från helg i el stockholmo. Känns bra att vara hemma även om det var en bra helg! Träffade Martina (äntligen) och Ellinor som kom hela vägen från Götet och Betina som kom hela vägen från Oslo!! såååå kul att ses igen!!!
Träffade även Elvira, Elleonor, Emma, Marika och Jennifer det var också kul, och Ylva såklart!
Snacka om att jag var nervös att träffa henne!!  Men det var en bra helg!

Nu är jag trött som tusan och orkar liksom inte fortsätta utveckla allt intressant som hänt.
Men jag och Martina hörde flera bra låtar, men fin innebörd i texten liksom. det var så djupt, man typ fick ståpäls, på insidan och blödde ur öronen och sånt fint!

Haha. godnatt

ps, min cdfreestyle är paj!!!!!!! *kråta*
ps2, har ni hört Martin Stenmarks nya låt? Har han skrivit den själv eller? Han är sämsta låtskrivaren jag vet i så fall..

Kommentarer
Postat av: Lii

Du. Det är MIN cdfreestyle så. HAR DU HAFT SÖNDER MIN CDFREESTYLE!?!?!?!??!!

Postat av: Louise

Nej, jag har inte gjort nått!! jag vet inte vad som hände, den bara, la av! :S

2006-09-25 @ 14:29:56
Postat av: johaan

mohahahaha
(bara kul att göra så okej?)

2006-09-27 @ 20:01:05
URL: http://j0nasson.blogg.se
Postat av: Martina

Hihi jag kan vakna på nätterna och tänka på de där låtarna. Det blöder i öronen och man får ståpäls på insidan :P

Puss på dig

2006-09-28 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback