han gör mig så glad

Usch idag fick jag värsta ångest attacken vid lunch, otroligt jobbigt. men jag tog mig igenom det tack vare min käre, och alltid pålitlige,  vapendragare; Linnea Åhlander.
Sen efter dansen tog jag mig hem och satt vid datorn, en kanske lite FÖR common aktivitet.
Har sedan spenderat kvällen där, i princip, eller okej, jag ger mig. Varvat med teven.
Just för stunden skriver jag med Patrik på Msn, han är så söt! Men nu ska jag snart sova, för det är liksom skola i morgon och elevdemokrati dag. Uja.  

Jag fick just den finaste komplimang jag någonsin fått.
usch, nu blev jag sådär löjligt lycklig..

Kommentarer
Postat av: Roony

Yees, we are eachothers seconds! Soo, if you die, I'll take over. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback