we've got a little world of our own, i'll thell you things that no'one else knows, i'll let you in where no'one else goes

Igår var det hallabalou i kanalkyrkan. Eller hallabalou och hallabalou, vi såg på Skönheten och Odjuret och efter det gick vi ner och um "spelade" lite i replokalen. ahha. Sen var vi upptallbaka och såg på lite family guy och musikvideor + att i mitten där nånstans hann vi med en sväng till kvantum för att inhandla lite nödvändig proviant.
Det var en kul kväll och det hoppas jag alla tyckte (Isa, Nelly, Liea, Malin, Patrik, Linn, Elias, Borgh, Elina och  Malla)!!!

Idag ska jag på stan och lyssna på Vox ... nånting.. på stora träffen och sen dansträna (öööh, om det blir nått????!) sen ikväll ska jag träffa Patrik.
Vad ska ni göra?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Li

JAG GJORDE SAMMA SOM DU! + att jag även träffade, liea, malin, nelly, isa, selma, ines, kristian, eva, emil, helena, sebbe och en till tjej. Hahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback