BUT SOMETHING'S COME BETWEEN US NOW. GET READY TO WATCH THE FALL, FALL, FALL.

Jag är så trött på det här. Nu kan jag inte sova igen.
Jag försöker och försöker men det går inte. Igår somnade jag halv 5
trotts att jag gått och lagt mig redan 1.
I ren frustration kvart över fyra klädde jag på mig mina kläder för att
gå ut och gå. men orkade inte och somnade, först då!

Idag tänkte jag spara tid genom att lägga mig i full mundering.
Men det funkade inte och jag kan alltså inte sova ikväll heller.
Klockan står på halv 8 imorgon bitti..
Jag orkar inte mer sånt här nu. Jag vill sova!!!!!

tur att i alla fall niclas är upp och håller mig sällskap.

träffade helena, emil, eva och massa folk idag! trevligt!!!
och jag dansade 4 timmar och cyklade 12 km! -bra gjort!
Dock ingen styrka alls.. mindre bra.

Kommentarer
Postat av: nell

JAG HAR INTE HELLER SOVIT BRA PÅ FLERA DAR!:( det suger.

Postat av: nell

btw, jag drömde att du åt vaniljris i natt.

2007-04-14 @ 17:41:57
URL: http://nellyt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback