I DON'T THINK THAT YOU WOULD LOVE ME IN, REALITY, REALITY, REALITY.

Livet suger. Och sen blir det bra ett tag. Sen blir det dåligt igen. Det suger. valensia

Dansträning idag. Det gick helt okej.
I morgon ska jag baka bullar med mamma.
Sen ska jag träna Cvalda och sen musikal-dans.

Jag tänkte bli en jätte-aktiv bloggare, ett tag tänkte jag det.
Men sen kom jag på hur slapp jag har blivit, och då kommer
jag uteslutande att tänka på hur lik Mary-kate är en parkerings-
automat och då tänker jag direkt på hur gärna jag vill ha en
sån kofta och då tänker jag såklart på D&G klockan
image129
och kvickt som tusan tänker jag då på Denise och då tänker
jag på att det är Cvalda imorgon. Och jag blir trött av dans.
Jag orkar inte städa mitt rum. Jag orkar inte slänga tvätten
i tvättkorgen på toa. Jag måste ha en egen påse i mitt rum.

Jag orkar inte gå ner och äta middag. Jag orkar inte gå
upp på morgonen. Jag orkar inte gå och lägga mig på
kvällen. Jag orkar inte bli en aktiv-bloggare.


Nu har jag kommit till det stadie i mitt liv som kanske är det jobbigaste av alla att erkänna. Jag har nämligen inte blivit trottsig mot mina föräldrar. Jag har nämligen inte blivit sådär sexuelltfrustrerad. Men jag har därimot fått en större lust att börja köpa designer-kläder. Och det är svårt när inkomsten ligger på 1050 i månaden, varav 500 direkt går ner i spargrisen av porslin. Så.. jag står här, med min mammas koftor, utan att minnas mitt senast inköpta plagg.
Kanske att jag inte orkar..

och jag har skitlite batteri på min mp3, men det vägrar ta slut.
Jag suger på styrketräning och strech. jag kan inte ens stava det.

nu lär jag sova. jag ska bara kolla lite på acne jeans först.


fan vad fula dom är, tror jag. palla kolla. jag ska bara.. sova snart..

alltså jag ska sova. jag vill bara HATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lite först.
fy fan. faaaaaan.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du verkar ha det jobbigt just nu vännen :/

2007-04-11 @ 10:03:12
Postat av: m

ta med dig bullar till dansen ikväll, så skaa nog aallt bli såå mycket bättre. ;)

2007-04-11 @ 12:20:26
Postat av: Johaan

haha ååh bullar. lite gott :)

Postat av: Elvira

shiet. Har du någon aning hur jäkla jobbigt det var att gå i Paris på alla design affärer och bara vilja ha ALLT!! Jag vill ha massa pengar och kläder och allt..

2007-04-12 @ 21:25:05
Postat av: emil

Det var inte snällt på mary-kate.
Fast klockan var snygg ;D

2007-04-15 @ 14:46:46
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback