LIKE A FIRE IN MY BLOOD, LIKE A FIRE IN MY BLOOD, LIKE A FIRE IN MY, BLOOOOOD.

Ouch.. Jag har träningsvärk i, typ hela kroppen. Okej, krydd, Jag har träningsvärk i mina lår och höfter.. Dagen har gått ut på shopping i gävle och jag lyckades köpa två par skor, ett par vanliga vita gympadojor och ett par svarta herrskor (sånna där som ungefär alla har vid det här tillfället) -båda från din sko . Sen inhandlades även en längre grå stickad kofta (med huva) från vero moda. Fina köp.

Hittade också VÄRLDENS sötaste regnkappa på H&M, ungefär likadan som har funnits på Vero Moda tidigare, ni vet knälång blå kappa med vitt mönster på. URSÖT. Fick tyvärr inte följa med hem trotts det ynka priser på 300 kr. Mamma tyckte att det var en dålig investering och eftersom jag jobbar på att bli lite mer bortskämd vägrade jag själv betala. (Men det var genom detta beslutet att köpa den gråa tröjan gick igenom. DEN förövrigt kostade360 och det gick det tydligen ypperligt bra att lägga pengarna på?!)

Fann även något som kan stilla min hunger utav D&G klockan. Alltså en Replacement-bra för stunden-klocka för endast 200 kr!!!! Från Lindex, vem trodde förövrigt att någon någonsin skulle hitta något där igen? ska också inhandlas snarast! Vilket kap!!!
Problemet kvarstår: inkomsten ligger på 500 kr.


Tok-letade efter jeans också.. tillslut insåg jag att alla jeans inte är felsydda/designade utan att det kanske är mig det ligger på. Beslutade alltså att vänta med letandet efter ett par super jeans (otvättade, såklart) tills jag är lite mer nöjd och därmed får en bättre fit.
Förutom det låg även en smalt brunt skärp högt på listan, samt något halsband och en kleinblå-scarf. Hittade inget av det. Synd.. Får helt enkelt leta skärp på kamel-fyndet eller liknande..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett par svarta herrskor (sånna där som ungefär alla har vid det här tillfället) -Whaat? Typ ingen har sådana... än så länge

2007-04-12 @ 23:54:49
Postat av: roo

du är den snyggaste jag känner...

2007-04-13 @ 14:13:01
Postat av: Patrik

Jag ska in imorn och inhandla second hand! hoppas jag hittar ngt retro

2007-04-14 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback