WHERE DO I BEGIN. TO TELL THE TORY OF HOW GREAT LOVE CAN BE. THE SWEET LIFE STORY THAT IS OLDER THAN THE SEA..

Skola igen.. Och det gick väl ganska bra.. Har i alla fall jobbat mig igenom Excel nu till provet nästa vecka.. Linnea och jag satt som vanligt kvar aldeles för länge i skolan. Men hallå= antingen sitta hemma framför datorn eller sitta i skolan?! Vi stannade alltså i skolan och fikade tills vi mötte upp med linn och anna, samt elina som kvickt som attan dissade på bästa möjliga sätt. dvs. åkte iväg, det snabbaste hon kunde.
Anna jag och Linn köpte i alla fall glass sen åkte anna och jag hem medan linn åkte på dejt.

Sen har vi kollat på uppfriskande Hanson, S Club 7 (någon som vet om tv-serien finns på dvd??), Aaron Carter och Spice Girls videos. FÖR ATT INTE GLÖMMA: Blümchen - som förövrigt enligt wikipedia faktist sjöng själv. (det kan ju iofs vara hon själv som skrivit det men men, jag är godtrogen.) visste ni föressten att hon fick sitt artistnamn av sin mamma, ett smeknamn sedan hon var liten alltså.

Vet ni dessutom att jag tänkte att jag skulle surfa (haha, varför heter det så för?) in på wikipedia för att lära mig lite viktiga saker och ¨som sagt, blümchen. visste ni föressten att hon började sjunga i skolkören?
Gosh..

NU har jag äntligen städat mitt rum och alla borde vara lyckliga och friska i alla sina dagar. punkt.
puss

ps, Adam var skitsnygg idag. Han hade äntligen tappat bort sin mössa! <3


Kommentarer
Postat av: m

gratulationer

2007-04-17 @ 13:30:17
Postat av: nell

jag har två frågor. 1. who the fuck is Blümchen? 2. VEM ÄR DEJTEN? :D

Postat av: Emil

jag läste så snabbt, så jag tyckte det stod Bundche, istället för blümchen. You know, Gisele Bundchen, the supermodel ;D

2007-04-17 @ 22:37:28
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback