BUSINESS OR CASUAL. SPECSAVERS IS MY NESCAFE LUX. AIRBORN.

Fyra jobb som jag haft. (alltså + prao)
Dansfröken
Marangoni
Thafamilyjobb
Hedåsen

Fyra platser som jag har bott på.
I mitt rum
I linns rum (som då var mitt rum)
I linns och mitt rum (mitt nuvarande rum)
öööh. BB

Fyra platser jag varit på semester på.
Loedoe (london)
Brighton
Kos
Egypten

Fyra TV-serier som jag tycker om att titta på.
Family Guy
Friends
2½ men
The war at home

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Love Actually
I am sam
Harry Potters
Shrek

Hemsidor jag besöker dagligen.
Bloggar
Myspace
Eniro (det är liksom våran startsida)
Google

Fyra favoriträtter.
Kycklinglasange (alla älskar lasange)
Pappas mat
Kycklingsallad
Scones (scones är alltid rätt)

Fyra ställen jag skulle vilja vara på just nu.
Nere i köket (jag är hungrig)
Loda med Linnea
S:t petersburg eller London
Hos pojkvännen

image185 
linnea

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe, vilken finii rubrik du har. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback