SERGANT PEPPER'S LONLEY HEARS CLUB BAND. SIT BACK AND LET THE EVENING GO.

SÅNT HÄR SUGER JAG SKA SKAFFA ETT LIV
REGLER: du måste kopiera in reglerna,
svara på frågorna och utmana 6 nya personer!


Hatar du mer än 3 personer?
Ja. Garanterat...

Har du försökt ta ditt liv?
Nej. Eller jag har väll satt mig i ett Frittfall mer än en gång men inte annars..

Hur många hus har du bott i?
Ett. Men en gång bodde jag i det rummet ninna bor i nu. .

Vilken är din favvoglass?
BEN&JERRYS FOSSIL FUEL!
(alltså, det där skrev liea, men jag behöver inte endra)


Vilka är dina favoritskor?
gympadojor som är eckligt niceiga

Har du fällt krokben för någon?
Jaaa.. och det blir pinsamt när dom slår sig..

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
ESO, men det var typ för att det var SÅ ECKLIGT långa lektioner!!!

Vilket/vilka var ditt favoritämne den här terminen?
Musikdata ÄGDE HÅRDAST AV ALLT. aj vad det ägde! aj!

Äger du någon Britney Spears CD?
Eh ja? oft?

Har du någonsin spytt bland folk?
tror inte de, men jag är inte säker..

Vilket stjärntecken är du?
Stenbock, men det stämmer inte sew brew.

Sommar eller vinter?
INGET. Vår och Höst!!!! <3

Har du örfilat någon någongång?
hihi jew!


Spelar utseendet någon roll?
Ja, men olika mycket.

Favoriträtt?
Pappas mat!

Är du förlåtande?
mjaaah. ganska.. ibland när jag vill.

Hur många barn vill du ha?
3 stycker. punkt slut. Elton, Stella och Dmitrij

När grät du senast?
Här om kvällen tror jag.


Har du kallat din lärare mamma?
Oh ja! Och gått till skolan i pjamaströja utan att veta om det! HAH

Vad är dina smeknamn?
Lojsan, Lojs (typ av en?), HARRY POTTER (ofc linnea?), Lossan
(av min konstiga morbror bara, men han är ju norsk),
och diverse osmickrande smeknamn av min mamma.

Är du nöjd med ditt liv?
Som FAN. Det är skit åt helvete allt för ofta men det äger ju.. :D

Gillar du dig själv?
Mjah. ibland är jag ju lite dryg, då vill jag gärna slänga ut mig.
Men oftast är jag okej.
Men kanske ingen Keeper direkt. ;)


Är du närmare din mor eller din far?
Jag vet inte. Ingen av dom. Pappa är min kompis mer än mamma.
Men mamma, är ju mamma.

Favoritegenskaper hos det motsatta könet?
Hethet, alltså att den är het. Som person. Intressant alltså, en häftig en.


Vad skulle du göra om du fick va det motsatta könet för en dag?
Är det jätte svårt att lista ut?
Först skulle jag vakna och tycka att det här var ju jävligt mystiskt.
Sen skulle jag utnyttja morgon-ståndet. Efter det skulle jag prova
hur olika underkläder känns och sen bestämma mig för att cykla,
till ett badhus där jag skulle använda plagget Speedos.
Efter det skulle jag glida runt på stan med alldeles för mycket
hårvax ett tag innan jag skulle åka hem och äta tills jag var nära att spy
bara för att jag var en kille som växer. Jag skulle ha skor och mössa på mig
HELA tiden och sen skulle jag duscha. Efter det skulle jag leta upp någon
kompis och snacka om tjejer och efter det skulle jag hångla med en Tjej,
Hångla med en Kille. Ha sex. Få en avsugning och sen avslutningsvis
skulle jag se till att någon knäade mig i skrevet så att nästa gång någon säger:
"Du har ingen aning om hur ont det gör" kan jag med ärlighet svara; Jo.

JAG UTMANAR:
Harry Potter Ron Weasley Hermione Granger
Claes Löthman Anton Persson Adam Wiger

image187
          lennon                            åhlander                            niska                                  goblin

GÄNGET PÅ PARKBADET                        


Kommentarer
Postat av: roonil

hahahhaahhaha du är så sjuk jag döööör. hahahahahahahahahahahaa. bilden.. BILDEN! HAHAHHA :D

2007-08-27 @ 13:38:25
Postat av: Li

AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA! Sexi pic!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback