THEY DIDN'T KNOW THAT YOU WHERE FREAKIN' AWSOME. VOLDEMORT I THINK THAT YOU ARE REALLY FREAKIN' AWSOME!

Ibland känner jag att jag blir såhär kitchig och snabb med kommentarer och helt enkelt jävligt rolig..
Typ som idag. Nu kom jag hem från en raggar-runda med gänget så sitter Farmor och Mormor hemma och genast blir jag Svearikes roligaste ungdom!
Tyvärr har jag inga exempel att dra osv.. Och tyvärr är det inte heller någon annan som uppskattar min humor på samma sätt som jag själv gör. Sånt är ju alltid lika trist..

Idag vandrade Linnea och jag själv åter Hammars korridorer, men denna gång med nya små ettor runt oss.
Vi känner oss genast som gamla stolta veteraner och envisas med att ettorna är minde iår.
"Var vi verkligen SÅDÄR små när vi gick i ettan?" Jag personligen tycker att vi ska bli mobbare...

image186

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! :D:D:D:D 2:an blir nog bättre än ettan! X'''''D

2007-08-23 @ 18:48:14
Postat av: Heaton med puffran!

ganska najs att Linnj kan mobba er 2 i korridåren(?) då haha :D

2007-08-23 @ 22:54:46
Postat av: nell

alltså det är jobbigt att börja ettan. alla ser på en med en sådan där medömkande min. om inte en fruktansvärt hånande blick. och då måste man se så självsäker ut som möjligt och försöka se bortom dessa blickar och bara låtsas att man är en av dom. precis som att börja sjuan igen. fast allt är större.

2007-08-24 @ 19:11:27
Postat av: Anonym

alltså nee... Lite inbillning är det dock.

2007-08-24 @ 20:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback