I CAN'T CONTROL MY DREAMS, I CAN'T EAT I CAN'T SLEEP. I CAN'T DO ANYTHING.


Idag har jag haft en dag som inte var något vidare.
jättejobbig faktist. mycket tårar och samtidigt mycket knutar som gick upp.
fast jag tror jag fick lite egna lite närmare mig på den där tråden vi delar du och jag.
så kan det vara.
det var i alla fall inte därför dagen var skit.
det var inte du heller malin, som gjorde den skit. du är en ljusstråle.

Dagen var skit för att jag mognar och det är vinter.


image227

hej elina. 
 aldeles nyss sa adam ordet estradpoet till mig. så jag var tvungen att nämna det.
men du. hej. jag tänkte på en sak.
jag tror inte att vi kommer att vara kompisar när vi blir stora. för vi är för lata för att hålla kontakten.
så jag tänkte bara säga en sak innan du springer allt du kan.
jag älskar dig. hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: j

worst case scenario och gud vad jag älskar den och så älskar jag gången som de står på på den bilden. man ser hela stockholm

Postat av: Anonym

skit samma
jag springer kanske inte så jävla fort
kommer alltid ha sämt kondis
jag älskar dig hela livet

2007-12-20 @ 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback