I'M HIGH ON YOU AND ON DRAMA, IT'S THE WORST COMBINATION OF ADDICTION. HIGH ON YOU AND ON DRAMA.

i'm tryin' n' tryin n' tryin to be the one you wanna have. i'm tryi, tryin, tryin to be the one i'm creatin in my head. i made her for you instead. take her home. home. home.

har spenderat kvällen på myspace.com för att skapa dels en space för musikalen och den finns nu att skåda på /dethndernuensemble samt att jag knåpade lite på min egen sida /louiseniska.
jag ingen större och bättre insikt i det digitala även om folk tror det. jag är en mytare på det planet.
men nu förstår jag spacen lite bättre i alla fall.
när man väl var ute och letade bilder kunde jag inte hjälpa att jag googlade sandviken och mitt eget namn och sånt (alla gör det, alla som säger att dom inte gör det, dom mytar). hittade därför diverse bilder från kommunen som jag och linnea hade en god stund åt.

sen gick hon till sängs.
men inte jag. va i helvete?
det borde jga verkligen ha gjort. men jag är inte trött. klockan är 01:24 och jag börjar 08:30 imorgon. ska alltså gå upp 06:45 eftersom jag måste krångla med bussen. sömntimmarna minskar och minskar. kan iof sova på sbb-konserten imorgon även om det ter sig lite oartigt. helvete.

nu ska jag genast bege mig. har i alla fall kollat genom hela intranätet nu.
det händer ingenting i alla fall.
har bdbat många gånger också.
niska.bilddagboken.se
där hittar ni't !

nu jävlar är det sömn ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback