BUT FOR NOW ALL THAT I. CAN THINK OF IS HIS KEANU EYES. OH I'M NOT READY I KEEP SLIPPING ALL THE TIME.

Hemma fra Norge no! ;) Har duschat och planerat morgondagen samt haft lite konversationer över msn.
2007 är, som väntat. Lite segt men helt okej. Än så länge.
Imorgon ska jag träffa Anna Lundin och leka lite, sen på kvällen ska jag träffa Elias :)
Ska även jag ta och göra en sån där rolig lista!!! :)

VAD HETER DU?
Louise Linnea Niska
VAD SKRÄMMER DIG?
Bråk, ilska, framtiden.
VAD GÖR DIG LYCKLIG?
Närhet, ärlighet, vänskap, kärlek :)
VAD GÖR DIG GALEN?
Plutten, oftast. OCH när folk envisas med att gå upp på morgonen
VAD ÄR DET VIKTIGASTE FÖR DIG ATT HA I KYLEN?
Det finns inget jag direkt dör utan, men jag blir irriterad när det inte finns mjölk.
OM DU FICK STÄLLA EN FRÅGA TILL VEM SOM HELST OCH DEN VAR TVUNGEN ATT SVARA ÄRLIGT, VEM SKULLE DU DÅ FRÅGA OCH VAD?
Typ Jesus om Gud fanns.
VAD KÄNNETECKNAR EN RIKTIGT GOD VÄN?
Att den finns där, fast man är dryg, eller ledsen, eller snorar ner dens nya tröja.
VILKEN ÄR DIN STÖRSTA RÄDSLA?
Att inte lyckas med det jag verkligen vill, att inte kunna jobba innom estetik.
VAD ÖNSKAR DU ATT DU KUNDE KÖPA?
Ett antal personers kärlek.
VAD ÄR DET MEST IRRITERANDE DU VET?
Att veta att man har rätt men inte kan bevisa det!!!!!!
VILKET PROGRAM FÅR DIG ATT BYTA KANAL?
Eh. när jag tänker efter ser jag på mycket. Men jag skulle säga Sporten här.
SISTA FILMEN DU SÅG? VAR DEN BRA?
Den sista film jag såg var lilla kyckligen, den är bra. Och slutet på någon i norge. Fattade inte så mycket, men plutten fattade mindre satt, den var bra.
FAVORIT LÅT(ar)?
Sådär kan man inte säga. Ingen speciell. MASSA LÅTAR.
FAVORITBUTIK(er)
Starbucks (om det räknas) annars; H&M och IKEA (nationalistjävel)
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nä. Vad ska det vara bra för, EGENTLIGEN? Dom flesta petar näsan med fingrarna i alla fall!
VAD BÖR MAN HA GJORT INNAN MAN DÖR?
upplevt riktig vänskap.
ÄR DU ROMANTISK?
Haha. jag skulle inte tro det, mer självupptagen faktist!
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG
Ja, antagligen. Men precis som alltid finns det saker som kan vara bättre, tänker man efter inser man dock att alla vänner man har, och allt underbart man gör, borde räcka för att vara lycklig.
VAD ÅNGRAR DU?
Väldigt mycket. Småsaker och stora saker. Saker man säger, och saker som kommer ut fel.
Jag ångrar ganska ofta att jag inte pluggat, eller börjat spela ett instrument, eller fortsatt spela ett instrument..
VAD HAR DU MER ÄN NYCKLAR I DIN NYCKELRING?
Jag har ingen nyckelring.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Träffa Anna och sen åka till Högbo
VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
01:13 = jag borde sova, och har verkligen inget liv.. :(

puss



Faan. Du är min vän och jag menar det här bara till dig just nu.
Vi ska bli systrar. Och jag ska ta hand om dig, lilla vän.
Ring mig när det känns som att du håller på att ramla av.
Eller när allt känns bra. Eller när du ligger på botten.
Jag finns här. Puss

Kommentarer
Postat av: malle

ojj.. jag kan göra listor till en trend jag... ;) hihihi XD

Postat av: johaan

Spännande...

2007-01-05 @ 20:27:51
URL: http://j0nasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback