HIGH UP ABOVE OR DOWN BELOW. WHEN YOU'RE TOO INLOVE TO LET IT GO.

hallå..!
Mycket trevlig, men sysslolös dag! Var i skolan vid halv tio = sov morgon. Hade svenska där jag och Linnea satt i cafeterian, ingen engelska för lärarn var borta så vi spelade piano istället!!! Sen på idrotten spelade vi badminton och pingis, vilket gick lite som det gick, mycket skratt = Mycket magrutor!

Gick tillbaka till skolan, trotts att skolan var slut för dagen. Spelade lite piano, pratade med lite folk och mot slutet hamnade jag vid samma ordinarie bord i cafeterian med Jonathan, Elina, Timo, Oskar och Jocke.
Efter det var jag, elina, timo och jonathan iväg till jensas och åt, och sedan sightseeingade jag och elina för timo på Kanalkyrkan (den vid kanalen). :)

Roligast igår var när lilla gruppen IK-are och några få UK:are (jag, typ) gjorde handleken i cafeterian!
(Ni vet när man ska gå in mot mitten och blunda och ta tag i någras händer och sen ska alla försöka krångla sig loss.) Mycket uppskattad lek!!!

I morgon ska jag till Valbo Köpcentrum med Linnea och Syster Yster. Ska handla lite nya grejer (presentkort = kärlek) tänkte jag. väldigt sugen på det faktist!
Sen vet jag inte vad det blir av på kvällen. Det får vi se!!

Puss <3

pianoman


Höger- eller vänsterhänt: Höger, inte så estetiskt..
Humör just nu: Mycket lycklig! Eller ja, lite trött. men Lycklig!!
Favoritgodis: Choklad, eller banana skids, eller hård choklad-fudge, eller..
Är det nåt du absolut inte äter: under pistolhot, det mesta faktist.
Saft eller alkohol: Saft. Men helst Cola Light..
Hur många kuddar sover du med: 2. fast jag använder en.
Favoritväder: Vårigt och soligt, så man blir aldeles PEPP på ALLT!!!!
Morgon- eller nattmänniska: Natt, och det var allt jag hade att säga.
Sparare eller slösare:
Slösare, tyvärr.. Eller jag är ganska bra på att spara på saker man måste göra, som att städa och sånt! Spara på sånt man inte vill helt enkelt!
Kommer du ihåg din första riktiga kärlek: Verkligen, mycket tydligt!
Tror du på mirakel: Nja, realistiska mirakel kanske.. haha!
Bio eller promenad: Promenad mycket gärna!
Stjärntecken? Stenbock, skulle varit skytt, tidstecken; tvilling.
Rädd för insekter? mycket! smådjur är något jag inte tål!
Största svaghet: Ignorant, stresstig, pratig, bossig.
Det här är jag bra på: Prata, bossa, stressa, ignorera. typ. skapa lite.
Chips, morötter eller godis? Godis. tänkt om man ärligt kunde svara morötter på den här?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? mycket möjligt att det kommer att hända.
Stökigt eller välstädat? Mitt rum är stökigt, men jag önskar att det vore välstädat. Av sig själv! Eller av Linn!Vore nämligen jätte skönt tycker jag!
Gillar du att sjunga? Japp!!
Vad gör du om du får hicka? Surar över att det är just jag som får hicka!
Kaffe eller te? Beror på tillfälle faktist. Men Starbucks-kaffe går alltid hem!
Hetro, bi eller homo: Jag är hetro, vad dom andra är struntar jag faktist i.
Kärlek eller vänskap: Kärlek är vänskap och vise versa!


Kommentarer
Postat av: linnea

oh, i wouldn't mind om linn städade mitt rum! :D

Postat av: L

200 spänn säger jag bara. 200.

2007-01-13 @ 18:52:01
URL: http://liinn.blogg.se
Postat av: j0han!

200 späänn???!!?!?!?!?! ;O omg.. du kan få.. en Disktrasa :D (en ny sådan) ^^

2007-01-13 @ 19:43:23
URL: http://j0nasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback