I DEDICATE MY SONGS TO YOU AND THEN I MISS YOU EVEN MORE.

Imorse när jag vaknade, så var det sådär jätte jobbigt skönt i sängen.
Jag ville verkligen inte gå upp. Men tillslut gjorde jag det. Synd..

Jag bakade och misslyckades med allt. Synd..
Sen kom teatergruppen + olle och jörgen och snackade musikal-idéer.
Vilket då indirekt betyder; bråkade och skrek.
Ingen är speciellt peppad. Men det kan nog gå att ordna.

Nu sitter jag här och reflekterar över om jag ska lära mig spela pinao,
åka till USA ett år och hur kul det ska bli med skolan som börjar?
obs. allt är väldigt seriöst.

Pepp:
Skolan börjar
Marit Bergman
It can only get better
Depp:
Gunner flyttar
Damai
It can only get better

puss <3

Kommentarer
Postat av: linnea

jaa, lär dig spela piano men låt det ta typ tre år och gör det i sverige! xD

2007-01-08 @ 01:29:13
Postat av: Elle Man

Hur vill du ha ditt liv om 5 år?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback