THIS IS THE YEAR. THIS IS THE YEAR IT ALL WILL HAPPEND!!

Oj. Jag tänkte vara som alla andra, liten 2006-blogg alltså. Ganska skönt att det äntligen är 2007! Har nämligen aldrig riktigt fått in i huvudet att det var 06. Har skrivit 07 hela tiden! Så nu har vi äntligen kommit till den punkt där "Universum befinner sig i sin perfekta balans". Tänkte inte visa några typ-bilder från det gångna året utan istället visa ett par från nyår samt berätta om lite nya människor jag träffat under året. :P

Nyår firades at Löthman's Residence och det var trerätters vid långbord ska ni veta :)

Vi var en hel del folk., 16 personer faktist. Och såhär såg det ut;


              


Nu tänkte jag istället för att göra en lite resumé på hela året bara berätta lite om nya människor jag träffat! Naturally så träffar man massa nya människor när man börjar på en ny skola, och i mitt fall gymnasiet. Här har vi några av dom i alla fall;


26707-87

Kristin! En kaxig bildare i våran klass. Hon tror att hon är cool och grejer. Dissar mig ganska hårt och sådär.En nyfunnen vän alltså :P


timo

Timo! Skolmorfar. Jätterolig och har varit med om hur sjuka saker som helst!! Väldigt trevlig!


alexadam

Alexander Oldberg och Adam Wiger. Två musikare som är väldigt snälla. Alex är den coola och Adam den mesiga :) Alex sjunger och Adam spelar piano. Väldigt Söta!!


patrik

Patrik! Världens snällaste och sötaste. Otroligt sjuk humor, men annars så! Helt fantastisk!



Lista över saker jag har Completed this year:

Skaffat Pojkvän

Kysst kanske lite för många i bekantskapskretsen. :p

Besökt England, TWICE. (Starbucks inkluderat 7 ggr på 3 dagar + OTALIGA gången under 3 veckor).

Börjat på Gymnasiet

Nästan lärt mig spela ett instrument


Och det är ungefär det som hänt.
Nu är det ett år till som jag ska slösa bort. En till liten film.
hoppas det blir det bästa hittills. Only time will tell..

puss <3


Kommentarer
Postat av: Liinn

VAR VI BARA DÄR SJU GÅNGER!?!?! S K A M för mänskligheten! Nästa gång blir det förton gånger!

Postat av: johaan!

patrik har sjuk humor? näe kanske en av dom bästa tror jag! :D FFS!

2007-01-02 @ 02:19:45
URL: http://j0nasson.blogg.se
Postat av: belly

jag kanske ska byta stil till "elegant". jag passar väl ganska bra sån?

2007-01-02 @ 15:03:39
Postat av: malle

vadå Nästan lärt dig spela ett instrument? du Har väl lärt dig det skulle jag vilja säga.. XD

2007-01-02 @ 16:39:51
URL: http://mallig.blogg.se
Postat av: Patrik

Mysigt

2007-01-04 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback