SO SHAME ON ME, CAUSE I CAN'T, KEEP MY HANDS FROM THAT MAN. BUT THAT IS MORE THAN I'LL EVER TELL YOU.

image165

Peace and love var, i princip som jag hade tänkt mig peace and love.
Jag såg Marit Bergman och Elin Sigvardsson, precis som jag hade tänkt mig.
Och det var jätte bra!
Elin körde ganska många nya låtar, och det var synd eftersom det resulterade i
att jag inte kännde igen så många.. Jag har bara lyssnat på ett album; Smithereens.

Vårt tält blev mycket populärt eftersom att elina hade tagit med sig en gitarr och värmeljus!
Så vi spenderade nätterna med att sjunga och äta!
Vi kan även konstatera att hela sandviken var där, i princip.
Och några av dem hade gjort en liten sandviken-by. Vilket lät helt ologiskt?
Men antagligen trevligt.

väl hemma spelade vi lite spel hemma hos isa. jag och linn vann.
men jag var inte i samma lag som maja. vilket kanske var synd.
för maja och jag råkar lyckas ganska bra ihop.
Idag ska jag nog åka till gävle och fika med maja beroende på om
jag får något busskort. Sen kanske träna lite. men jag är mer sugen
på att sitta på hedåsen när solen börjar gå ner.. vi får se.

klänning i like.

one year later. and i thought i was changing, but here's the same thing as ever before
you, you might leave my sight. cause i, i will let you down. i will let you down.

i will let you down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback