KISSING IN THE DARK OF NIGHT: NEVER WANT TO SAY GOODNIGHT. OH BABY. NO-ONE TOUCH MY HEART LIKE THIS NEVER FROM A SINGLE KISS

extremt jobbigt när mailadressen försvinner från snabb-loggin på blogg.se

ps, om linnea kan, så kan jag!:

DAGENS:
LÅT: Will you remember me tomorrow - margaret berger
KLÄDSEL: Lite väl kort vit klänning!
DUSCH: NEII inte än!
FRISYR: kammat!
HÄNDELSE: skolavslutningen , det vore näst in till oförskämt att inte nämna det!
PLANER: Skriva kort och sova!
VILL HA: aldeles för mycket! åh det är sorgligt! alltså jag är materialisten herself! no krydd! det är pinsamt.
SAKNAD: aldrig mer
DROG: saft! (eller det är ju lite vuxnare än saft faktist..)
DUMMASTE: hahahhaha idioterna på avslutningen som klappar otajt och inte fattar att det blir delay när det är sån resonans i kyrkan! ahahhahahaha
FINASTE: Malin G. fast igår med VoxG
KÖP: inget, men jag krävde massa saker av linnea!
GODIS: linneas glass och linneas twix!
HUMÖR: sådär
SJUKA: allergi som vanligt då..
KOMPLIMANG: det var många snälla människor som sa fina saker i kyrkan idag!
KÄRLEK: att linnea är den bästa människan i världen som finns över huvudtaget någonstans och hon är finast och snällast och min bästa vän och jag älskar henne över allt annat som finns.
CITAT: ah jusste. spendera en dag med linnea och välj sen 1 citat. GÖR DET.
AVSLUTANDE: linnea äger på engelska!

Kommentarer
Postat av: roony

åhåhåhw. :')

2007-06-07 @ 23:10:56
Postat av: Johaaan!

schysst... kalla mig idiot å grejjer -_- JAG TAR ÅT MIG!!!!

2007-06-08 @ 02:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback