CONFESSIONS OF A TEENAGE DRAMA QUEEN

Alltså, jag sitter här och tänker nu..  Jag lyssnade på The Cardigans nyss, men jag blev tvungen att byta. Det tog liksom slut på låtar. Så jag tänkte lyssna på Disney, men där fanns bara Herkules och jag är frankly lite trött på det nu. Så det blev Elin Hedberg. Det var ett tag sedan man hörde något från henne. (Elina har faktist lärt mig en ny funktion på datten i WMP där man kan välja artister osv, helt sjukt bra! )

Åter till ämnet. Jasg sitter här och tänker nu, och kanske att man skulle ta slag i saken och föra personlighetsutvecklingen vidare till någon sorts hälso-freak. Alltså, inte det där med maten och så vidare, det vet vi alla att jag aldrig skulle klara. Men börja jogga (eller det kanske är att ta i), men lite sit-ups här och var då?
Fast man ska ju inte över anstränga sig.. Jag tänker lite mer; börja gå omkring i joging-overall/jogging-overål (jag kan inte ens stava det! -är det ett tecken på att man tränar för lite?). På så vis ser man ju lite aktiv ut.. Eller, egentligen ger det ju en ganska slapp känsla, så vid ett genomtänkt beslut borde jag nog skippa det.. Fast, vissa klär ju i det.. Nå, nu är jag nog inte vissa heller.. synd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meen orka... ;)

2007-03-14 @ 22:18:29
Postat av: Stefan

öööh winamp? ;D

2007-03-14 @ 23:43:06
Postat av: Stefan

öööh winamp? ;D

2007-03-14 @ 23:43:58
Postat av: nell

över allt - over all - overall..

Postat av: louise

nej men ser man pååå.

ps,FUCK WINAMP

2007-03-18 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback