GET READY SHE'S WALKING THROUGH THE DOOR, PONYTAIL - FAIRYTALE

Åhh.. enda lediga dagen på länge idag (förutom lite inhandlingar till musikalen) och den har spenderats vid datorn än så länge. Har såklart, precis som alla andra fallit offer för denna natur-vita acne-parkas.

image133
och förutom den har även en del annat
av acnes kollektion fallit mig på läppen, bla:

denna
denna
denna


Satt även en stund på asos men inget
var riktigt intressant där förutom ett par
randiga fina pyjamasbyxor jag gillade
och en vit strand-tunika för sommaren.

dessa
denna


annat kul jag kom kikade på var bland annat:

detta
denna

jätte fina grejer , verkligen!
 nu ska jag rengöra lite make-up
penslar och annat inför morgondagen. 


Kommentarer
Postat av: nello

älskade den sista skjortan!

2007-05-04 @ 22:45:12
Postat av: Emil

har du blivit modebloggare ? :O ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback