YOU CAN'T SEE THE WORLD THROUGH A MIRROR. IT WONT BE TOO LATE WHEN THE SMOKE CLEARS. CAUSE I, I AM STILL HERE.

Nu ar jag i Thailand, det kanske ni har fattat. Men idag har jag faktist langtat hem ganska mycket. Har sovit en hel del och det har val varit skont. Men igar sa mamma: imorgon ska ni fa sova tills ni sjalva vaknar. Sen vackte pappa oss. vilket svin - typiskt karlar.

En grej jag har tankt pa ar att, ofta sager folk: Thailand ar det vackraste stallet jag har sett. Men serrpan?
Jag vet inte om det ar for att jag inte uppskattar samma utsikt i 2 veckor eller om jag helt enkelt ar for beroende av mina kompisar men nu ahr jag trotts allt haft en vecka pa mig att tanka (och det finns inte sa mycket annat att gora har) och jag har kommit fram till att det vackraste stallet jag har varit pa i hela mitt liv ar faktist Elina Ahlanders tradgard.

Pa hennes senaste host-fest-grejs. Da var det (lite senare) morkt och massa tanda ljus och framst av allt sa tror jag att det var att alla mina kompisar var dar (ja men typ!!!).
Ensemblen var pa plats, och aven Vina och till och med Tiina var dar!!! Och till slut dok aven Mimma upp!
Jag tror att alla vanner jag hade da var dar! Och det ar den finaste platsen som finns i hela varlden.

ps, 1100-1200241207

Kommentarer
Postat av: nell

vilket svin - typiskt karlar

hahahahah

2007-11-06 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback