DU ÄR DUM DUM DUM, DU ÄR DUM DUM DUM. ADAM ÄR SMART. DU ÄR DUM DUM DUM DU ÄR DUM DUM DUM ADAM ÄR SMART.

Jag gör allt som linn gör, för jag tycker att hon är cool.

STEG 1:
Namn: Louise Linnea Niska
Födelsedatum: 24 December
Födelseplats: Gävle BB
Bor: Sandviken
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond
Längd: 169 METER kanske?
Skostorlek: 37, oftast alltså.
Civilstatus: Våra bästa år.
Höger eller vänsterhänt: Höger 
Stjärntecken: Stenbock
Kär: nej

STEG 2:
Dina svagheter: Vårdslöshet, oföretagsamhet, klantighet, ointelligens.
Rädsla: Sjukdommar, Småkryp, Konflikter.
Målsättning: Att bli bäst.

STEG 3:
Första tanke när du vaknar: JEAH, eller inte alltid, men ah ganska sällan.
När du somnar: typ, snark.

Steg 4:
Pepsi eller Coca Cola: COLA LIGHT FTW. COLA LIGHT FTW!
McDonalds eller Burger King: McD. fatt, det finns här? och öööh, ja vet inte.
Adidas eller Nike: adidas. för det är så martin borgh.
Lipton ice tea eller Nestea: nestea!!!!!!
Choklad eller vanilj: CHOKLAD! ofc?

STEG 5:
Svär du: Ja.. det säger min mamma.
Sjunger du: ibland.. typ: du är dum dum dum,. du är dum dum dum, adam är smart.
Duschar du varje dag: neee.
Gillar du skolan: jaaa med linnea.
Tror du på dig själv: ibland.
Kommer du överens med dina föräldrar: Oftast.

STEG 6:
Har du under den senaste månaden;
Druckit alkohol: Ja.
Rökt: Ja.
Shoppat: Ja.
Ätit en hel ask müsli: Ne
Ätit sushi: Ne.
Stått på scen: Ja.
Skejtat: Ne.
Bakat: Ja.
Stulit något: Ne.

STEG 7: Har du någonsin
Däckat eller varit jättefull: Nej!
Blivit kallad hora: Japp.
Blivit nerslagen: ne, eller kanske av typ linnea?

STEG 8: i framtiden..
Namn på barn: Elton, Stella, Dmitrij & Dregen
Hur vill du dö: Redo.
Vad vill du bli när du blir gammal: Poppis .

STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Antagligen ett stort antal. Skulle inte kunna leva med tanken på att jag kunnat rädda en annan människa, men inte tagit chansen.
Antal CD-skivor du äger: inte så många.
Antal piercnings: inte ett enda.
Antal tatueringar: nada
Hur många gånger du varit med i tidningen: Ett antal..
Antal saker jag ångrar: Skulle tro att det var en heldel.. Men det är fler jag är stolt över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ju faktiskt armbågat dig i ögat.

2007-10-18 @ 22:55:15
Postat av: adidaskillen

det är jag som är martin borgh........ är jag en adidaskille?

2007-10-25 @ 13:07:11
Postat av: pontus

du vet inte om adam-låten finns på nätet lr? =) (du är dum dum dum...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback