IN THE MEANTIME YOU SHALL BE WATCHED OVER BY OUR BRIGHTEST. YOU AND ME, WE'LL GO DOWN IN HISTORY.

Det här är en gammal blogg av mig på lunarstorm som speglar en dag i svearike mycket väl.
därför tänkte jag dela med mig, ännu en gång!


ÅH. Nu har jag en såndär dag när ALLT känns dåligt.
Jag kännde det på mig i morse, det gick nämligen så himmla bra att äta frukost.
Vi hade goda flingor och jag fick tillochmed lättdryck som linn inte hade druckit upp (LYCKA)!!!
 Fan vad bra det vad. Sen i skolan var jag trött, men det gick bra med ESO.
Sen träffade jag elina på lunchen, då blev jag glad.
Efter lunchen hade vi scenisk gestaltning med snape
i fängelsehålorna, jag blev bara sur och jag var trött och maten hade varit äcklig.
Sen inte nog med det; DROG ÖVER, 10 minuter!

Stressa till danscentrum, skit trött och skir hungrig! ha röresle och gestaltning i en och en halv timme.
Massa saker vi gjorde förra gången. Trött. Åker hem, MOTVIND hela vägen!!!
Blir omkörd (typ) av ett par män 40+. sorg.
Kommer ÄNTLIGEN hem, äntligen. hungrig som en varg!
Vad blir det för mat sen? mosaka,

MOSAKA! eeeew usch!!!
Och matte läxa har jag också och jag är trött och jag vill dööööööööö.
jag vill döööööööööööö...

Det är väl nu som något riktigt bra ska hända? jag ska typ hitta mitt livs kärlek! varför gör jag inte det? skitvärld.




inte nog med det!!!! här kommer flera visdomsord:

71. GUNGAR DU PÅ STOLEN: Japp, i cafeterian så Lasse Davidsson får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback