IT'LL BE A LONG COLD WINTER

Bästa morgonpromenad: Ut till bilen och skjuts till skola/jobb
Favoritgata: Camden Road
Äter lyxmiddag på: Middagsbordet hemma!
Bästa mikromaten: färdi paj!
Fikar gärna på: Starbucks
Bästa lunchställe: Jobbet!
Bästa brunchen: Jobbet!
Bästa kaffet: Jobbet! (Starbucks.. egentligen)
Här bjuder jag mamma på lunch: Bjuder inte mamma på lunch (utom ibland)
Här bjuder jag pappa på lunch: Bjuder inte pappa på lunch.. (när jag får proma på jobbet)
En bra gå-bort-present: ingenting som inkluderar ett singstar och familjen Johansson/Floberg i alla fall!
Favoritlyxartikel: Bra smink!
Läser just nu: The tales of beedle the bard
Läser helst: Harry Potter
Favoritråvara: Chesebörjare
Favoritskor: Snygga, vattentäta & bekväma. skall tilläggas att jag inte har några sånna.
Klädkonto per månad: 0 kronor kilar stadigt, ibland lite strumpor eller så!
Dricksprocent: lägg en peng i ronaldbössan!
Modeförebild: ständigt varierande
Motionerar: jämt och ständigt
Det dyraste jag har köpt: je ne sais pas!
Favoritprodukt på Systemet: öl.
Favoritprodukt på Apoteket: nässpray!
Lyssnar på: mesig indiepop
Dansar helst till: publik
Senaste impulsköp: En klänning!
Senaste secondhandfyndet: Oj. Minns inte.
Fulaste klädfärgen: grårosa
I dvdspelaren/datorn: family guy
Användbar pryl: Mobilen som har allt. som min då typ.
Mode jag aldrig vill se igen: Det mesta som hänger på stan.
Värsta huvudbonaden: nått som är gej....
Bästa huvudbonaden: Huva!
Favoritaccessoar: Huva..
Bil/transportmedel: man åker väl buss
Återvinner: papper, mjukplast, hårdplast, glas, aleminium, batterier, osv osv
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: är skittråkig. typ. lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback