THERE'S A PLACE OF OCEANS AVENU WHERE I USED TO SIT AND TALK WITH YOU WE WERE BOTH SIXTEEN AND IT FELT SO RIGHT

uh. okej.... skälet till att jag inte velat blogga var för att varje gång jag kollat in min egen blogg (JA MEN VADDÅ??? ALLA GÖR DET!!!) så har bilden av sebastian kännts så fin.. och jag har inget bättre att ladda upp.
Men nu bloggar jag i alla fall!

Det är resursvecka i skolan och det gynnar mig rätt mycket. Igår gick jag 10 minuter och idag kom jag 20 minuter sent och ingen var sur!! Tog bussen med mina glada klasskompisar och hade teater när vi kom tillbaka.
Ahhhhh.. .Mycket behagligt och passande. 


Jag tror att det här töntiga BEHOVET som det börjar bli med pojkväns-cravings går på upphällningen.
Snart kommer jag att inse att det inte går och ge upp.. Men då kommer våren och så blir det bra igen.
Har ju sagt nu ett tag att det inte blir pojkvän förrns i Maj - och face it - Det kan inte bli svårt att hålla sig till.
Men jag tänker ju liksom att jag ska ta en paus och kolla vilka möjligheter som finns och kanske hinna bli intresserad av nån. Men det är inte så. Jag finner mig fortfarande i uttrycket "jag vill ha en pojkvän" var och varannan timme.. ovärt.

lite värt: en såft luciabild sen 2007.
malin och jag. woho!!
image249

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag kollar ALDRIG min egen ;)

Postat av: lovisia

alltså alla kollar sin blogg ;) haha

2008-02-23 @ 13:20:35
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback