RANSOM NOTES KEEP FALLING OUT YOUR MOUTH

DAGENS LÅT: Imogen Heap - Hide and Seek
DAGENS KLÄDSEL: Linns Vita (men smutsiga) Klänning (det där med smutset var mitt fet)
DAGENS DUSCH: Kommer runt, 5 kanske.
DAGENS FRISYR: Ruffs, Flätor, Lille Nypa.
DAGENS HÄNDELSE: Someone's coming home...
DAGENS PLANER: Valbo med Anna. Sen film, mat och kramas med Månster.
DAGENS VILL HA: fruktbjörn
DAGENS DROG: sms, mobil. SÅNT!!!!
DAGENS SAKNAD: fruktbjörn
DAGENS DUMMASTE: inget speciellt alls faktist..
DAGENS FINASTE: videosamtalsbaby.
DAGENS KÖP: hoppas att det blir nått i valbo!
DAGENS GODIS: inget.. ÄN!
DAGENS KÄRLEK: babyfruktbjörnspuccamånstermimma
DAGENS LYCKA: babyfruktbjörnspuccamånstermimmakommerHEM
DAGENS AVSLUTANDE: och varför har jag blivit så töntig för?




vill också passa på att be om ursäkt för en så tråkig blogg.
imorgon eller senare, blir den roligare.

kanske.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej!

Jag heter Fredrik och jag söker musiker till ett coverband som jag har tänkt ska spela covers av svenska kult-artister och band. Som t.ex: Lisa Ekdahl, Stefan Sundström, Hoola Bandoola Band, Thåström… m.fl.

Är du intresserad av att sjunga eller spela med mej och utveckla det till ett band så skriv till min mejl:
[email protected]

2008-06-10 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback