ONE THING'S FOR SURE SWEET BABY

Sitter hemma hos Elina och dricker lite Juice.
Åkte tåg hit igår vid 7 och sen satt jag och elina på hennes balkong och drack kaffe.
Imorse åkte hon tillbaka till sandviken för att repa och sedan har skjut! spelning i falun.
Jag sov vidare lite men vaknade vid halv tio och var rätt pigg.
Fast mest kissis. Så jag kissade och drack lite juice och duschade.

Lite senare när jag kom ut ur duschen hade mimma vaknat till så hon ringde
och sen vilade hon vidare. Jag klädde på mig och gick ut.
Tog en liten svängom på stan och är nu tillbaka men ska snart till kupolen
och bite:a elina lite genom att köpa en likadan tröja.

Har en OTROLIGT skön dag, har inte haft en sån här dag på jag vet inte hur länge.
Jag har ingenting jag måste göra och inte bråttom till någoting alls.
Har köpt en latte och satt lite i en park och började kika i glamour.
Sen gick jag vidare och nu tänkte jag läsa lite mer här hemma innan jag går vidare.




Elina kommer hem vid 5 eller 6 så jag har rätt bra med tid. 4 timmar minst !
ska ringa mimma snart också. jag tänker mycket på henne.
Fast saknar inte så jättemycket. Såklart att allt skulle vara bättre om hon var här
och hade en bra dag hon med. Men jag vet att jag kan ringa när jag vill och allt sånt.
Hon är det bästa som har hänt mig.
(hon var bäst på asm också. hon är ju skitsmart. och snygg. det tycker ju alla. erkänn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback